Fredag d. 3. oktober 2008 (15.30-17.30) kastede vi os ud i et maraton af en bogcafe.

To timer i selskab med 12 verdensklassikere.

Værter: Ove Rasmussen, Tine Eggertsen og Kenneth Gjerulff
Ved flyglet: Hans Peter Rasmussen

denne blog kan du følge vores forberedelser, vores refleksioner, vores frustrationer og vores kampånd i det ½ år kampen stod på.

Vi fortsætter med bogcaféer hver 1. fredag i måneden fra nu af og til april 2009.

Begynd allerede nu at glæde dig til bogcaféen om de store nordiske klassikere 2. oktober 2009...

Kommentarer er meget velkomne.

fredag den 3. oktober 2008

Veloverstået bogcafe

Hej Ove og Tine

Hvor er det bare dejligt, at dagen forløb planmæssigt, og at alt klappede.

Selvom min krop svigtede mig med sygdom (hvad ligner det), så nød mit sind dagen og den store oplevelse det var at få alle de tanker og ord ud af kroppen og ud til et veloplagt publikum.

Når jeg kommer tilbage, skal vi vel have en snak om bogcafeen, om forberedelserne og alle vores andre erfaringer i det hele taget.

En vis Kenneth drager på drømmetogt.

2 kommentarer:

Tine sagde ...

Ved Goethe hvor gik det godt! Tak for et fantastisk samarbejde det sidste ½ år.

Musik, teknik, publikum og oplæggene - Alt fungerede!

Hørte I brølet da jeg lovede nordiske damer næste år :-)

De er vist også klar til den nordiske klassiker bogcafé i oktober 2009.

Ove H Rasmussen sagde ...

Jeg kan kun gentage, og hvor har det været sjovt med jer to og hvor var det dejligt med den fine respons. Jeg glæder mig allerede til den nordiske, næste år, og så vil jeg også have en nordisk dame!! Da jeg kom hjem igår fik jeg et chok, for mit indre blik så jeg en tekst, og min egen notesblok - teksten var af pust - proust !!