Fredag d. 3. oktober 2008 (15.30-17.30) kastede vi os ud i et maraton af en bogcafe.

To timer i selskab med 12 verdensklassikere.

Værter: Ove Rasmussen, Tine Eggertsen og Kenneth Gjerulff
Ved flyglet: Hans Peter Rasmussen

denne blog kan du følge vores forberedelser, vores refleksioner, vores frustrationer og vores kampånd i det ½ år kampen stod på.

Vi fortsætter med bogcaféer hver 1. fredag i måneden fra nu af og til april 2009.

Begynd allerede nu at glæde dig til bogcaféen om de store nordiske klassikere 2. oktober 2009...

Kommentarer er meget velkomne.

søndag den 14. september 2008

Læsning af Moby Dick

Min læsning af Moby Dick er midlertidigt sat på pause. Jeg har haft andet at tænke på de seneste dage.

Vores nyfødte datter er dog ved at finde en god soverytme, så det varer nok ikke længe, før jeg igen kan begive mig ud på de store verdenshave på jagt efter den hvide hval.

Derudover har jeg også lige Hamlet, som jeg skal have læst igen. Heldigvis er Hamlet og jeg gamle venner, det er blot et stykke tid siden vi har mødtes sidst.

2 kommentarer:

Tine sagde ...

Jeg er ikke helt tryg ved kombinationen af Shakespeares dårlige familievibrationer og nybagt far!

Skulle du ikke hellere vælge noget rarere? Den lille Prins f.eks.?

Gjerulff sagde ...

Så skulle det da være 'Den lille prinsesse'...

Nu ligger Shakespeare jo stadig lidt ude i fremtiden, idet jeg stadig kæmper mod den hvide hval.