Fredag d. 3. oktober 2008 (15.30-17.30) kastede vi os ud i et maraton af en bogcafe.

To timer i selskab med 12 verdensklassikere.

Værter: Ove Rasmussen, Tine Eggertsen og Kenneth Gjerulff
Ved flyglet: Hans Peter Rasmussen

denne blog kan du følge vores forberedelser, vores refleksioner, vores frustrationer og vores kampånd i det ½ år kampen stod på.

Vi fortsætter med bogcaféer hver 1. fredag i måneden fra nu af og til april 2009.

Begynd allerede nu at glæde dig til bogcaféen om de store nordiske klassikere 2. oktober 2009...

Kommentarer er meget velkomne.

onsdag den 1. oktober 2008

Bi nu blot..

Bi nu blot du skjønne, med de flaksende sommerfugle i maven, og lad dig berolige og lede af dine to altid loyale og litteraturelskende beskyttere.
Lad inspirationen komme til dig :
Muse fortæl mig om manden den aldrig forlegne ..... ...... Syng mig, Gudinde en sang og begynd hvor du vil på historien. (Homer)

1 kommentar:

Tine sagde ...

Det er som nektar på mine nerver! Tænk at Homer kan tale så smukt.

Jeg har nu lagt både Mrs. Dalloway og Mr Dickens i benlås. De er klar til på fredag!

Så mangler jeg bare at indfange de sidste to...