Fredag d. 3. oktober 2008 (15.30-17.30) kastede vi os ud i et maraton af en bogcafe.

To timer i selskab med 12 verdensklassikere.

Værter: Ove Rasmussen, Tine Eggertsen og Kenneth Gjerulff
Ved flyglet: Hans Peter Rasmussen

denne blog kan du følge vores forberedelser, vores refleksioner, vores frustrationer og vores kampånd i det ½ år kampen stod på.

Vi fortsætter med bogcaféer hver 1. fredag i måneden fra nu af og til april 2009.

Begynd allerede nu at glæde dig til bogcaféen om de store nordiske klassikere 2. oktober 2009...

Kommentarer er meget velkomne.

søndag den 7. september 2008

Efterrationaliseringens tid er kommet

Efter 100 års ensomhed meldte sandhedens time sig. Til min store skuffelse levede den ikke op til mine forventninger - den der glæde ved at vende tilbage til den - den fandt jeg aldrig. Så efter imødekommende og venlig konsultation hos mine to medkombattanter - er jeg nu sprunget hovedkuls ud i Middelhavets lokkende bølger på jagt efter Odysseus - og dér fandt jeg genkendelsens glæde. Homer kommer.

Ingen kommentarer: